
Oflayn kurs: "Moviy ummon marketing strategiyasi"
O’zbekiston-Yaponiya markazi sizni
Narxi: 1 700 000 so’m
Ommaviy oferta: https://cab.ujc.uz/~D7AOl
Auditoriya: biznes egalari va menejerlari, tadbirkorlar, top-menejerlar, o'rta darajadagi menejerlar.
Maruzachi: Masakazu HIRAKAVA (Yaponiya)
M's Consulting Inc asoschisi va bosh direktori.
Masakazu Xirakava mintaqaviy strategiya, marketing va biznesni rivojlantirish, xususan, hududlarda yangi biznes va startaplarni tashkil etish sohasida katta tajribaga ega. Bundan tashqari, u o'zining konsalting kompaniyasining prezidenti bo'lib, u bozorni tahlil qilish, tezkor strategiyani ishlab chiqish va Yaponiyaning mahalliy korporatsiyalari va Yaponiya bozoriga chiqishni rejalashtirayotgan global kompaniyalarga rejani amalga oshirish xizmatlarini taqdim etadi.
Ta’lim kursi
Vazifalar:
Mavjud biznesingizning joylashuvini baholang va o’rta va uzoq muddatli biznes va marketing strategiyasini qanday ishlab chiqish bo’yicha g’oyalarni ishlab chiqing, bu sizning biznesingizga noyob mavqeni egallashga va yaxshi daromad olishga imkon beradi.
Nima olasiz?
• Raqobatchilardan ajralib turolmay, narxlarni ko‘tarish va foyda olish poygasida turganingizda, o‘z biznesingizni turg‘unlik holatidan qanday chiqarishni o‘rganing.
• Moviy ummon strategiyasining asosiy tamoyillari, shakllantirish va amalga oshirish.
• Moviy ummonda muvaffaqiyatli biznes qurishning noyob misollari va asosiy topilmalar.
• Hozirgi biznes modelini baholang va moviy ummonda kelajakdagi strategik g'oyalar va yo'nalishlarni ishlab chiqing.
Trening maqsadlari:
1. Hozirgi biznes modelingizni qanday tahlil qilishni bilib oling,
2. Moviy ummon biznesi va marketing strategiyasini ishlab chiqish,
3. Amalga oshirish rejasi va qizil ummonga tushish xavfidan qanday qochish kerak.
O'quv rejasi va jadvali:
Kun 1.
- Noaniq dunyoda biznes yuritish
- Global biznes va marketingdagi asosiy tendentsiya - nima uchun dunyoda yagona shoxli kompaniyalar paydo bo'lmoqda?
- Noaniqlik sharoitidagi strategiya
- Moviy ummon strategiyasi
- Marketing nuqtai nazaridan Moviy ummon yaratish
- Analitik vositalar va ramkalar “Strategik tuval” mashqi
- Moviy ummon strategiyasini shakllantirish va amalga oshirish
Strategiyani shakllantirishga 4 bosqichli yondashuv
Mahsulotdan chiqish va bozorga kirish yondashuvi
Mijozlarning og'riqli nuqtalariga asoslangan amaliy 5 bosqichli marketing yondashuvi
Mashq - ERRC (Eliminate-reduce-raise create grid)
(O'chirish-kamaytirish-ko'tarish panjara yaratish)
Kun 3.
- Moviy ummon strategiyasini amalga oshirish
Tashkiliy muammolar
Strategiyaga ijroni kiritish
Qizil ummon tuzoqlaridan qochish
- Mashq qilish - Moviy ummon strategiyasini yaratish uchun hujum rejasini ishlab chiqish
Sertifikat
Kursni tugatgandan so‘ng ishtirokchilar o‘qishni tamomlaganliklarini tasdiqlovchi sertifikatlarga ega bo‘ladilar.
Aloqa uchun:
Sarvar Aliev
Tel.: (998-78) 120-73-94/95
Email: sarvar@ujc.uz
© 2001 - 2024 UJC.