Oflayn kurs: "Strategik menejment"
O'zbekiston-Yaponiya Markazi sizni biznes kursda qatnashishga taklif qiladi: "Strategic menejment"
Tashkillashtirish vaqti: 22 - 24 oktabr 2024 y., 10:00 — 13:00
Trener: Akifumi Nakanishi
Kurs turi: oflayn
Ta’lim tili: o’zbek. Tarqatma materillar o’zbek tilida taqdim etiladi.
Ta’lim narxi: 1 500 000 сум
Ommaviy oferta: https://cab.ujc.uz/~1MsFX
Maqsadlar:
Raqamlashtirilgan jamiyatning ro‘yobga chiqishi va global raqobat kuchayib borayotganini hisobga olgan holda, firmalardan global pandemiyadan keyingi davrni ko‘zda tutuvchi aniq strategik qarashlarga muvofiq tezroq qaror qabul qilish va resurslarni oqilona taqsimlash talab etiladi. Strategik menejment kompaniyalarga uning hajmi va bosqichlaridan qat'i nazar, biznes muhitidagi o'zgarishlarga tezda javob berishga va barqaror o'sishga erishishga imkon beradi.
Ushbu kurs ishtirokchilarga nafaqat o'zgaruvchan biznes iqlimi asosida, balki individual korporativ duch keladigan turli cheklovlar va vaziyatlarda strategik menejment bo'yicha bilim va amaliy nou-xaularni beradi.
Reja:
Ma'ruza ideal va real korporativ strategiya deb hisoblangan asosiy bilimlar va fikrlarni va strategik jihatdan samarali va samarali tarzda qanday boshqarishni baham ko'rishdan boshlanadi. Shuningdek, turli sharoitlarda va o'zgaruvchan biznes muhitida mumkin bo'lgan yondashuvlar o'rgatiladi va kelgusida haqiqiy biznes olamida qo'llanilishi uchun qo'shimcha bilim va amaliy ko'nikmalarga ega bo'lish uchun haqiqiy misollar asosida muhokamalar olib boriladi.
Maqsadga erishish:
1. Strategik menejment asoslarini tushunish.
2. Haqiqiy strategik boshqaruvni qurish bo'yicha amaliy bilim va nou-xaularga ega bo'lish.
O'quv rejasi va jadvali:
- Korporativ strategiya nima?
Haqiqiy korporativ strategiyani yaratish uchun qanday fikrlash, nou-xau, imkoniyatlar va ko'nikmalar zarur va qanday qilib samarali boshqarish kerak?
Strategik menejmentni yaratish va amalga oshirish uchun zarur shartlar.
2. Haqiqiy strategiyalarni yaratish jarayonlari
Korporativ falsafa, qarash, missiya va boshqalar.
Bozor tahlili, raqobatchilar tahlili, iste'mol tendentsiyalari, mikro / makroiqtisodiy statistika va boshqalar.
Benchmarking, asosiy kompetentsiya, SWOT va boshqalar.
Asosiy strategiya, yo'nalishni tasdiqlash, farqlash strategiyalari, resurslarni taqsimlash, joylashishni aniqlash, innovatsiya qiymati, fikr-mulohazalar, biznes modellari va boshqalar.
3. Raqamli davr va pandemiyadan keyingi davrda turli biznes modellari va stsenariylari bo'yicha strategiyalar
Xarajatlarning afzalliklari, tanlov va konsentratsiya
Qizil okean va moviy okean
Biznesni diversifikatsiya qilish
Global va mahalliy va boshqalar.
Resursga asoslangan yondashuv, qiymat zanjiri va boshqalar.
Raqamlashtirish, raqamli transformatsiya (DX/DT), B2B, B2C, O2O, M2M va boshqalar orqali maqsadli kanallar.
Lektor to’g’risida ma'lumot: Akifumi NAKANISHI
AQShda magistraturani tamomlagandan so'ng Jahon banki guruhiga qo'shildi. U turli xil qashshoqlikni qisqartirish va iqtisodiyotni tiklash dasturlarida, xususan, Markaziy Osiyo va Osiyo-Tinch okeani mintaqasida ishtirok etgan.
Keyinchalik Daiwa Institute of Research Ltdga qo'shildi. (DIR), bu Yaponiyadagi Daiwa Securities guruhining maslahat va tadqiqot bo'limi hisoblanadi. U moliyaviy va kapital bozorlari, iqtisodiy va sanoat rivojlanishi, biznes strategiyasi va global va mahalliy mijozlar uchun korporativ boshqaruv bo'yicha konsalting bilan bog'liq ko'plab loyihalarni amalga oshirgan, ayniqsa Osiyo mintaqasi va rivojlanayotgan iqtisodiyotlarga e'tibor qaratgan.
Shuningdek, 2012 yilda JICA xodimlari maslahatchisi sifatida ishlagan, bu Myanma Yaponiya Inson Resurs Markazining (MJC) tashkil etilishiga olib keldi. Shu bilan birga, u xalqaro forumlarda, xususiy kompaniyalar va davlat idoralarida, shu jumladan Myanma, Laos (LJI) va Mo‘g‘ulistondagi (MoJC) Yaponiya markazlarida kapital bozorlari, moliyaviy savodxonlik, loyihalarni boshqarish, loyihalar kommunikatsiyalarini boshqarish kabi sohalarda ma’ruzalar va taqdimotlar o‘qigan. va ASEAN iqtisodiy integratsiyasi. Yaqinda u oʻzining maʼruzachilik tajribasini Qirgʻiziston (KRJC) va Oʻzbekistonda (UJC) qoʻllay boshladi va u yerda Keieijuku dasturi boʻyicha strategik korporativ boshqaruv va biznesni rejalashtirish kurslaridan dars beradi.
AuST MChJ asoschisi va bosh direktori sifatida u hozirda turli mamlakatlar va mintaqalarda mijozlarga doimiy xizmat ko'rsatish, tanlovli konsalting xizmatlari va ma'ruza faoliyatini ko'rsatish orqali turli global muammolarga javoban kompaniyani boshqaradi.
Sertifikat
Kursni tugatgandan so‘ng ishtirokchilar o‘qishni tamomlaganliklarini tasdiqlovchi sertifikatlarga ega bo‘ladilar.
Aloqa uchun:
Sarvar Aliev
Tel.: (998-71) 235 13 28, (998-78) 120-73-94/95
Email: sarvar@ujc.uz
© 2001 - 2024 UJC.